Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

-Αντώνη, εγώ θα είμαι ο δικός σου Μένιος Κουτσόγιωργας. Τι ζήτησε ο Καρατζαφέρης από τον Αντ. Σαμαρά


-Αντώνη με χρειάζεσαι σε ρόλο Αντιπροέδρου- υπουργού Εσωτερικών  στη κυβέρνησή σου.
Διαφορετικά δεν θα μπορείς να μαζέψεις τη χώρα. Εγώ θα έχω και την ΕΥΠ στον έλεγχό μου...Θα είμαι ο δικός σου  Μένιος Κουτσόγιωργας!

Αυτό πρότεινε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Γιώργης ο Καρατζεφέρης στον Αντώνη Σαμαρά για την προεκλογική και μετεκλογική συνεργασία τους.


Μάλιστα του ζήτησε να δώσει  στη Νίκη Τζαβέλλα το υπ. Ανάπτυξης και στον Γιώργο Ανατολάκη το Υφυπουργείο Αθλητισμού.
(Να πότε θα πάρει Πρωτάθλημα ο Παναθηναικός)

Ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς τώρα εμφανίζεται διστακτικός στην ιδέα να πάρει τον μουτζούρη στα χέρια του. Δεν θα ήθελα να είναι ένας ακόμη πρωθυπουργός-θύμα του Μνημονίου.

http://kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=4927

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ti ginetai me tin poreia sto stuntagma? ?

ANTI-NEA TAΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. είπε...

Στις 7 αρχίζει

Ανώνυμος είπε...

den varethikate na parapliroforeite? lew gw twra...