Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Καταγγελία για Vodafone


Θέλησα να αγοράσω mobile internet. Επέλεξα την Vodafone γιατί είχε προσφορά 50% για τους πρώτους 6 μήνες. Η προσφορά ήταν για αγορά online.
Συμπληρώνοντας τα στοιχεία μου και τα υπόλοιπα της φόρμας, φτάνω και στο σημείο "τρόπος πληρωμής". ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΑΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ. Σε παράπονά μου και επικοινωνία μέσω email και τηλεφωνικά με το τμήμα παραπόνων, μου απάντησαν, εμμέσως πλην σαφώς, οτι αυτό είναι και σε όποιον αρέσει!!!! Στα παράπονά μου έλεγαν οτι έχω δίκιο, αλλά...αυτό είναι!!!!

Δεν ίδρωσε το αυτί τους ούτε όταν ανέφερα ότι θα κάνω καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ( την οποία βεβαίως έχω ήδη κάνει ). Τους έχω δώσει συγχαρητήρια για τα μυαλά που πληρώνουν, ώστε να φέρνουν τον καταναλωτή σε δίλημμα: Έφτασα στον τρόπο πληρωμής....να βάλω πιστωτική κάρτα;;;;;....αν δεν έχω (όπως εγώ)... να αγοράσω από κατάστημα Vodafone πληρώνοντας πλέον το 100% (χωρίς έκπτωση). Το ερώτημά μου είναι γιατί δεν έχεις άλλη επιλογή στον τρόπο πληρωμής, όταν δεν αναφέρει ΠΟΥΘΕΝΑ "με χρήση πιστωτικής κάρτας", αλλά θα έχεις την έκπτωση για 6 μήνες αν αγοράσεις το προϊόν online. Συμπέρασμα.... μακριά από την Vodafone με τις ....κουτοπονηριές της!

Αναγνώστρια
πηγη

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΙς ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΗ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΟΥΜΕΡΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

εγω εχω καρτα βονταφονε και κανουν πουστιες οτι θα εχω 2 ωρες μπρος ολους με καθε δεκαρα,,,αλλα στο μισαορο παει η καρτα,,,καπιες πουστιες κανουν με τα δευτερολεπτα αν κλησης,,ο κοκκαλης δεν παει καλα η κριση τον χτπησε,,,

Ανώνυμος είπε...

Φτυστε τους αυτοι σας εχουν αναγκη.

Γιώργος είπε...

Εγώ κάποτε δούλευα στη vodafone σε κατάστημα...Τους σιχάθηκα.Όχι βέβαια τους συναδέλφους αλλά τους διοικητικούς γιατί σκέφτονται με κατακτητικό τρόπο.Έμμεσα εκβιάζουν τους υπαλλήλους με ψυχολογικό τρόπο να αποδίδουν κάνοντας όλο και περισσότερες συνδέσεις.Η όλη κατάσταση μου θύμιζε κανιβαλισμό.Όχι βέβαια πως οι άλλες δύο εταιρίες είναι καλλίτερες αλλά εκεί τα έχω ζήσει κιόλας. Φτου τους...

Constadinos είπε...

Σκατά στα λαμόγια. Σε όλους όχι μόνο στην Vodafone. Θα επικοινωνούμς με σήματα καπνού όπως έκανα οι ινδιάνοι.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ και έγω σε όσα λέτε και ειδικά με όσα λέει η αρθρογράφος. Στο τηλέφωνο σου λένε έχετε δίκιο και όταν τους λες "που θα το βρώ" σφυράνε Κινέζικα. Αλλά η τιμωρία είναι απλή, δεν ξαναπαίρνεις υπηρεσίες απ' αυτούς και σιγα-σιγά πάνε σπίτι τους. Μην ξεχνάτε ότι πριν ελάχιστα χρόνια δεν είχαμε τίποτα απ' όσα οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας μας "προσφέρουν" τώρα και ζούσαμε μια χαρά αν όχι και καλύτερα!! ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ VODAFONE.Χιλιες φορες μακρυα.

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ 4:07 Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ VODAFONE. ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΗ ΠΑΛΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΠΟΛΛΗ ΛΙΓΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ PANAFON ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΣΕ. ΠΑΝΤΩΣ Η VODAFON ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ....