Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΔΡΑΣΗ


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αναδημοσίευση, απλά προς ενημέρωση:
http://rtv24-news.blogspot.com/2012/02/2012.html

Ανώνυμος είπε...

καλα κρασια

Ανώνυμος είπε...

http://ellhnkaichaos.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

Αυτό πρέπει να το δείτε!!! Υπάρχει αυτός ο ανεγκέφαλος, προπαγανδιστής, ανιστόρητος ανεβάζει βίντεο που προσβάλουν την νοημοσύνη μας και διαστρευλώνει την ελληνική ιστορία με τον χειρότερο τρόπο. Κάντε dislike, και προσπαθήστε μετά να αφήσετε και κάνα σχόλιο... αν σας αφήσει... γιατί μόλις πάρει χαμπάρι ότι είστε Έλληνας, το πιο πιθανό είναι να σβήσει το σχόλιο σας και να σας κάνει και block!!! Δείτε τι παπαριές λέει!
http://www.youtube.com/watch?v=j2FZiYVz1RY

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΙΝΕΑ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΑΠΟΤΟΜΑ Η ΑΛΛΑΓΗ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩς ΘΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΘΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΟΠΩΣ ΕΓΩ!ΕΓΩ ΠΕΡΝΩ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΜΕΡΑ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ
ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕΤΑ ΛΥΠΗΣ ΜΟΥ ΘΑ ΑΝΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑς ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΡΩΙΝΗ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΑΝΝΕΩΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

Ανώνυμος είπε...

Σε λαθος σημειο θα πατε.Στα σπιτια των πολιτικων και στα γραφεια τους πρεπει να γινονται η συγκεντρωσεις και ΟΧΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ.Η φωτια για να σβησει θελει φωτια.Με το να πας και να τους κουνας την σημαια δεν κερδιζεις τιποτα.ΓΙΩΡΙΚΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ σε υπουργεια στα δημοσια ταμεια σε εφοριες.