Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

«Παραδίδω προσεχώς τη βουλευτική μου έδρα»


«Παραδίδω προσεχώς τη βουλευτική μου έδρα»Α. Γεωργιάδης: Δεν ήμουν εγώ που άλλαξα στάση για το νέο μνημόνιο

Την πρόθεσή του να παραδώσει στο αμέσως προσεχές διάστημα τη βουλευτική του έδρα στο ΛΑΟΣ εξέφρασε ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος διαγράφηκε από το κόμμα μετά την υπερψήφιση του νέου μνημονίου.



Απαντώντας στις χτεσινές δηλώσεις του κ. Καρατζαφέρη, ο βουλευτής είπε πως δεν ήταν αυτός που άλλαξε στάση όσον αφορά τη νέα δανειακή σύμβαση, αλλά το κόμμα του έκανε ξαφνικά αντιμνημονιακή στροφή λίγες ημέρες πριν τη διεξαγωγή της κρίσιμης ψηφοφορίας στη Βουλή.

«Εμένα δε με ενδιαφέρουν τα αξιώματα, οι υπουργικές και βουλευτικές θέσεις, τις οποίες θυσίασα με την απόφασή μου να υπερψηφίσω το νέο μνημόνιο», ανέφερε χαρακτηριστικά, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει αν βρίσκεται σε επαφές με κάποιο άλλο κόμμα.

Υπενθυμίζεται πως ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός έχει καλέσει από τη Δευτέρα τον κ. Γεωργιάδη να παραδώσει τη βουλευτική έδρα του στη Β' Αθήνας.
πηγη

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εννοειται οτι ο υπερφιαλος θα προσχωρησει στην Ν.Δ.. No doubt about it! Ειναι υποχειριο των αμερικανικων συμφεροντων, εστω και εν αγνοια του.

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ ΓΕΟΡΓΙΑΔΙ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΚΣΑΦΑΝΙΣΤHΣ ΑΠΟ ΤΙΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΣΟ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

Ανώνυμος είπε...

Nα παραδωσει και το μυαλο του για πλυσιμο γιατι βρωμαει και ζεχνει. Εγινε μασονος για να καλυπτει τα εξοδα του και για να εξασφαλισει πλουτη εφ ορου ζωης. Εχει χασει καθε εννοια ανθρωπιας. Τωρα πλεον ειναι πουλημενος και χαρακτηρισμενος σιωνιστης που σημαινει και σατανιστης.
Ο αδελφος του ο Λεωνιδας εχει βρει τον μπελά του με αυτο το δηλητηριωδες μπουμπουκι.
Λεωνιδα, φυγε απο κοντα του οσο ειναι καιρος. Αν μπορεις και σε αλλη χώρα!

ΛΑΟΣ είπε...

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ΑΔΩΝΙ;
ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΕΣ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ;
ΠΟΥΛΗΣΕΣ ΤΗ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΡΕ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΕ;;;;;;;;;
ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ ΡΕ ΚΑΝΑΓΙΑ.
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ.
ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΣΟΥ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΜΑΛΑΚΑ ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΣΟΥ.
ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΗΛΙΘΙΟΣ ΣΕ ΨΗΦΙΣΑ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ.ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΥ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΣΕΝΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ.
ΓΑΜΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΟΥ ΜΟΡΦΩΜΕΝΕ ΑΜΟΡΦΩΤΕ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΞΕΣΚΙΖΕΙ ΣΤΗ ΚΡΕΒΑΤΟΜΟΥΡΜΟΥΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Η ΛΕΓΑΜΕΝΗ.

ΤΡΑΒΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΟΥΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΓΡΗΓΟΡΑ

Γιώργος Καρ.

Ανώνυμος είπε...

Η Εξουσία διαφθείρει το χαρακτήρα του ανθρώπου, τον κάνει νομίζει οτι κατέχει την υπέρτατη αλήθεια...

Ανώνυμος είπε...

Και ειχα μια φαγουρα πρωι πρωι στο δεξι μου καιλεγα κατι θα πει παλι ο μπουμπουκος και ωω εγενετο το θαυμα.