Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Γεννητούρια για τον Π.Καμμένο!!!!



anti-ntp: Πάνο μου ευχόμαστε να είναι γερή δυνατή και μάχιμη όπως εσύ. Σε περιμένουμε...

Καμμένος:Σάς ευχαριστούμε όλη η οικογένεια γιά τίς ευχές σάς και τα θερμά σάς λόγια.

Επειδή σάς έδωσα ημερομηνία για το κίνημα τήν 19 Φεβρουαρίου τήν ημέρα τής κόκκινης γραμμής τών εκλογών που δέν έγιναν ,λόγω τής άφιξης του μωρού θα πάμε λίγες ημέρες πίσω. Ζητώ τήν κατανόηση σάς αλλά σάς λέω ότι γεννήθηκε....... αΝΕξαΡΤΗΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ.......

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΚΑΜΜΕΝΟ ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΔΥΟ ΑΓΟΡΙΩΝ......
ΤΑ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΜΗ ΣΚΥΒΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΖΗΣΟΥΝ........

ΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.....

ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ...........

ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ...............




...............ΜΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ............

Ανώνυμος είπε...

4:44 μάλλον οι δικοί σου γονείς δεν σου έμαθαν σεβασμό για τον συνανθρωπο όποιος και να είναι αυτός......?
μπράβο σου ....μπραβο τους....

maria είπε...

ΠΑΝΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΜΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΚΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.

Anestis Zioulis είπε...

Να σας ζήσει!
Να ζήσεις και εσύ Πάνο να της μαθαίνεις τι θα πει το ΌΧΙ!

Modestus είπε...

Ναι γάμα την Ελλάδα μωρέ τώρα, έχει γεννήσει η γυναίκα μου, η επανάσταση μπορεί να περιμένει. Μην είστε χαζοί και μην περιμένετε από ανθρώπους του συστήματος να απελευθερώσουν την χώρα μας. Εδώ είμαι και εδώ είστε και μακάρι να διαψευστώ αλλά δεν μου το βγάζετε από το μυαλό ότι ο τύπος θα δράσει ως ανάχωμα για να μην πάνε οι ψήφοι στην Χρυσή Αυγή. Άλλωστε είχε άπειρες ευκαιρίες να ξεκινήσει κάτι, τι περιμένει την πτώχευση;

Ανώνυμος είπε...

αναχωμα ? ισως .θα δειξει παντως ....

ΑΟΡΑΤΟΣ72 είπε...

καλα γεννιτουρια