Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Επιστολή προς τη Βουλή


Κύριοι βουλευτές,
Δεν σας προσφωνώ αξιότιμους γιατί είναι ένας τίτλος που πρέπει να "πολεμήσετε" για να τον κερδίσετε. Ένοιωσα την ανάγκη να σας απευθύνω κι εγώ δυο λόγια.

Είμαι μια Ελληνίδα μητέρα που όπως και όλοι οι συμπατριώτες μου αγωνιώ για το μέλλον της πατρίδας μου και των παιδιών μας. Θέλω να σας πω ότι για ότι συμβεί από εδώ και πέρα στην χώρα μου θα είσαι καθαρά εσείς οι υπεύθυνοι. Πολύ φοβάμαι ότι το Ναι σας θα φέρει έκρηξη αντιδράσεων στην Ελλάδα με συνέπειες πολύ πιο οδυνηρές από αυτές που ίσως εσείς φαντάζεστε. Οι ανεργία, η πείνα και η εξαθλίωση δεν σταματώνται μόνο με τα δακρυγόνα. Σας καθιστώ υπεύθυνους για το κάθε παιδί που λιποθυμά από ασιτία, για το κάθε μαγαζί που κλείνει, για τον κάθε έναν που μένει χωρίς δουλειά, για το κάθε ζευγάρι που δεν κάνει οικογένεια, για τον κάθε νέο μας που μεταναστεύει, για τον κάθε συνάνθρωπο μας που αυτοκτονεί. Οι κατάρες όλων αυτών θα πέσει στα κεφάλια σας και στα κεφάλια των παιδιών σας.

Όμως πόσο διαφορετικά θα είναι με ένα σας Οχι? Ένα όχι τόσο δυνατό που θα ακουστεί σε όλη την υφήλιο! Που και πάλι η μικρή σε έκταση Ελλάδα, αλλά τόσο μεγάλη σε ψυχή, θα εναντιωθεί απέναντι στις γερμανικές δυνάμεις κατοχής. Ξέρω ότι θα έρθουν δύσκολες μέρες, όμως σαν έθνος και σα λαός, είναι μέσα στο DNA μας να πολεμάμε και να κερδίζουμε. Το έχουμε αποδείξει επανειλημμένως. Όλα μπορούμε να τα στερηθούμε. Δεν μπορούμε όμως να στερηθούμε την ελευθερία και την αξιοπρέπεια μας.
Σας παρακαλώ μην μας τα στερήσετε.

Μια Ελληνίδα

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ