Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Βίντεο: Κόντεψε να πεθάνει η Τρέμη!




21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ψόφα πόρνη.

Ανώνυμος είπε...

psofa kariola

Ανώνυμος είπε...

χα χα χα............

Ανώνυμος είπε...

Μα τι αγώνας για την αντικειμενική ενημέρωση! Πολύ συγκινητικό.

Ανώνυμος είπε...

Οταν καταπινεις πολλα αγγουρια στραβογλωσιαζεις και το αποτελεσμα ειναι αυτο γιαυτο αποχη απτ αγγουρια μεχρι το πασχα.

Ανώνυμος είπε...

με τοσες ευχες που τις ριχνουμε καλα να παθει!!!!

ΟΛΥΜΠΙΟΣ είπε...

ΤΗ ΓΛΥΤΩΣΕ; ΚΡΙΜΑ .ΥΠΟΜΟΝΗ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ

Ανώνυμος είπε...

Ο βηχας ειναι μονο η αρχη.Σε λιγο οι εφιαλτες θα γινουν το δευτερο σπιτι σου.Οπου και να πηγαινεις κρυος ιδρωτας και κρισεις πανικου να ζωνουν το κορμι και την σατανικη ψυχη σου..να μην ξαναδεις ποτε το λαμπερο φως του ηλιου.Να σε καταπιει το μαυρο σκοταδι............

Ανώνυμος είπε...

ψοφος κακος σκυλα

Ανώνυμος είπε...

Οχι ρε πούστη τη γλύτωσε?

Ανώνυμος είπε...

προφανως ο κοσμος αρχιζει να αφυπνιζεται
να αναθεματιζει και να καταριεται!!
και το αδικο το πληρωνεις οπως και ν'αχει!!
ΗΓΕΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

τωρα το οκ ελπιζω να μην το ειπες ετσι
αλλα σου ξαναθυμιζω την υποσχεση μην βριζεις

Η ΦΙΛΗ ΣΟΥ
Και ακου τωρα θυμασαι τι εγραψες για τον παπουλια;
θυμασαι που ειπες οτι εχεις 3;θελω κ'εγω μια εκτος
απ'το κρασι μα τι γελιο κανω χωρια που σου ειπα δεν θαφησουμε τον σαμαρα να γινει πρωθυπουργος γιατι εγω και συ θα στηριξουμε ΚΑΜΜΕΝΟ οταν γραφεις πρωτος να ξαναπερνας ρε θεε μου αφου εισαι φιλος μου!!αμαν με σενα πια

Ανώνυμος είπε...

Ποσο πολυ θα το χαρω να σε δω να ψοφας στον αερα πορνη. Απο ασπρη να γινεις μωβ! Στο ευχομαι ολοψυχα!!

ΟΛΥΜΠΙΟΣ είπε...

ΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΟΠΟΙΟ ΘΕΣ ,ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΩ ΝΑ ΓΕΛΑΣ ,ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΠΩΣ ΠΑΜΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ

Ανώνυμος είπε...

ξεχασες παλι τον δονητη ανοιχτο μωρη γαμιολα? θα κλαψουν πολλοι αν ψοφισεις! αλλα απο τα γελια

Ανώνυμος είπε...

και πως θα σε βρω ρε φιλε θα ψαχνω εναν ολυμπιο στον ολυμπο;δεν ξερω αν τα βρηκες ολα αλλα οπου γραφεις να ξαναπερνας εγω μενω μεχρι αργα τωρα εμεινα λιγο πισω στις αναρτησεις καπου στον παπουτση ε μεχρι να φτασω πανω θα φαω χρονο αρκετο αλλα αν σε πετυχω μονο θα σου πω κιαλλα μου φτιαχνεις το κεφι αλλα απ τα σχολια που σε παρακολουθω τα υπολοιπα αλλου ετσι για ναχεις αγωνια

ΟΛΥΜΠΙΟΣ είπε...

ΑΜΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΙς ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ,ΠΟΥ ΚΥΜΑΤΙΖΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ 20 ΜΕΤΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΕΠΗ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ,ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΔΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ.ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ Σ΄΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

καλα αγαλμα αν με προσεχεις τι σου λεω ειναι ευκολο να συνενοηθουμε ερχεται πολυ συχνα μια κοπελια που αμα τη δεις θα παθεις!πως να σου τη στειλω κ'αν χασεις τον υπνο σου μετα;σε καλο μου σημερα αν προσεχεις τις φωτο στην αντινεα δεξια στο fb στελα με μακρια μαλια οταν την εντοπισεις πεσμου και αν σε πετυχω αργα σε αναρτηση μπορω με το μπλοκερ μπορεις και συ να γραφεις και νασβηνεις;εγω δεν το βαζω τωρα γιατι ολοι ξερουν οτι ειμαι ο καταλαβες ελαχιστοι που τους εχω εμπιστοσυνη και ειναι φιλοι απο πιο παλια ξερουν οτι ειμαι η

ΟΛΥΜΠΙΟΣ είπε...

ΚΑΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ ,ΘΕΛΩ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΚΑΛΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΤΗ ΣΤΕΛΛΑ ΑΜΑ ΤΗ ΔΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ. ΠΑΝΤΩΣ ΜΑΘΗΜΕΝΟΣ Ο ΟΛΥΜΠΟΣ ΑΠΟ ΧΙΟΝΙΑ

Ανώνυμος είπε...

BΡΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΔΩ ΓΥΡΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΛΙΣ ΠΑΣ ΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ ΘΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ ΓΥΡΩ ΕΙΝΑΙ

Ανώνυμος είπε...

Κρίση πανικού ήταν....καραμπινάτη ...άρχισαν τα όργανα....δεν τους γλυτώνει τίποτε...θά τους ψωφήσουμε κάποια στιγμή