Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Μήπως φταίω εγώ;


Είμαι 23 χρόνια Δημόσιος Υπάλληλος. Μπήκα σε Δήμο την εποχή που η λέξη δημόσιος φάνταζε...

περίπου σαν βρισιά και είμαι από αυτούς που δεν έχω γραφείο, μαζεύω τα σκουπίδια που βγάζετε όλοι εσείς καθημερινά έξω από την πόρτα σας. Είχα κανονίσει λοιπόν την ζωή μου αναλόγως με αυτά που έπαιρνα γιατί είμαι της φιλοσοφίας ότι να απλώνεις πάντα μέχρι εκεί που φτάνεις.

Η κατάσταση μου αυτή την στιγμή είναι η εξής : Έχω ένα σπίτι με δάνειο αγορασμένο από το παρακαταθηκών και δανείων και μόνο 80 τετραγωνικών (δεν έχω αυτοκίνητο ούτε σκάφος ούτε καταθέσεις στην Ελβετία), τελευταία το μόνο που μου συμβαίνει είναι να λαμβάνω λογαριασμούς, χαράτσι ΔΕΗ 400 ευρώ, κεφαλικός φόρος άλλα 400 ευρώ κλπ.

Η γυναίκα μου είναι έγκυος στο πρώτο μας παιδί και με διάφορες επιπλοκές στην εγκυμοσύνη της. Σήμερα το πρωί λοιπόν με ενημέρωσαν από το λογιστήριο του Δήμου όπου εργάζομαι ότι το 15νθημερο μου θα είναι το ιλιγγιώδες ποσό των 23 ευρώ…. Και σκέπτομαι να τα στείλω στον κύριο Παπαδήμο για να τσοντάρω κι εγώ στην απόσβεση του χρέους μας ως Ελλάδα; Και καταλήγω ερωτώμενος μήπως είμαι εγώ αυτός που φταίει για την κατάσταση που βρίσκετε τώρα η χώρα μου; Δεν εξηγείτε αλλιώς όλοι αυτή η τιμωρία…

Αναγνώστης

2 σχόλια:

ΟΛΥΜΠΙΟΣ είπε...

ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΟΤΙ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΣΤ