Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! Κραύγη απελπισίας στελέχους των ΕΔ


Στέλνω αυτήν την επιστολή και σας παρακαλώ να μας βοηθήσετε γιατί η ηγεσία μας έχει αφήσει στο έλεος του θεού. Όταν δήλωσα την επιθυμία να συμμετάσχω σε ειρηνευτική αποστολή δεν περίμενα ότι θα αντιμετώπιζα τέτοια αδιαφορία από την ιεραρχία και ότι θα έφτανα να στέλνω επιστολή διαμαρτυρίας για την κατάντια μας αυτή.

Δεν θα αναφέρω για ευνόητους λόγους σε πια αποστολή.... υπηρετώ, και να με συγχωρέσετε για την ανωνυμία μου, γιατί αναγκάζομαι να κρυφτώ για να διαφυλάξω τον εαυτό μου.
Έφυγα από την Ελλάδα χωρίς να μου δοθεί καπια προκαταβολή ώστε να καλύψω τα πρώτα έξοδα μου μέχρι να αρχίσει να μπαίνει η μισθοδοσία, για το λόγο ότι την πάγωσε ο κύριος Μπεγλιτης μέχρι νεοτέρας διαταγής.
Αναγκάζομαι να βγάζω λεφτά από τον μισθό της Ελλάδας στερώντας από την οικογένεια μου αυτά τα λεφτά, για να μπορέσω να καλύψω τόσο τις ατομικές ανάγκες που προκύπτουν αλλά και τα λειτουργικά προβλήματα που συνέχεια προκύπτουν στο χώρο που βρίσκομαι για να μπορεί να συνεχιστή η ομαλή λειτουργία της αποστολής και η καλή εικόνα τις Ελλάδος προς τα έξω. Όμως δεν πάει άλλο η κατάσταση έχει ξεφύγει τόσο που βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να μην έχω λεφτά να βγάλω εισιτήριο για να πάω με άδεια στην Ελλάδα να δω την οικογένεια μου, φυσικά σ'αυτην την κατάσταση δεν βρίσκομαι μόνο εγώ αλλά και οι συνάδελφοι που είναι μαζί μου, και το μόνο που εισπράτουμε είναι ένα τίποτα σαν μην υπάρχουμε. Λεφτά όμως για άλλα υπάρχουν ...!!!!!!!!!
Σκέφτηκα να κάνω αναφορά για επαναπατρισμό αλλά η οικονομική μου κατάσταση δεν μου το επιτρέπει.Παρακαλώ για την δημοσίευση τις επιστολής.

armyalertnews

10 σχόλια:

ΦΙΛΗ είπε...

Θεέ και Κύριε επιτέλους σώσε μας!
Τι αδιαφορία δείχνουν οι προδότες πια.
Τι θράσος κουβαλάνε.
Δε νομίζω ότι αργεί η ώρα της τιμωρίας τους.
Όπως και να'χει όλοι πια έχουμε καταλάβει ότι το θέμα δεν είναι τα λεφτά,γιατί λεφτά υπάρχουν και το ξέρουμε πολύ καλά όλοι.
Απλά όπως γράφει ο κύριος στο άρθρο,πάνε αλλού,αφού ο σκοπός τους είναι ένας και μοναδικός,η εξαθλίωση.
Τέλος,φαντάζομαι ότι οι κύριοι θα έχουν προβεί σε όλες τις νόμιμες διαδικασίες για να πληρωθούν,αλλά η δικαιοσύνη προφανώς έχει άλλες ενολές...

Ανώνυμος είπε...

Ε ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΚΟΡΟΪΔΑ;; ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΣΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΕΣΕ ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΕΙΣ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΚΑ, ΤΩΡΑ ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΕΣ ΤΙΠΟΤΑ,ΤΟΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΚΑΘΕΣΕ ΣΕ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΛΥΠΑΣΕ,ΑΥΤΟΙ ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ,ΤΟΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ,ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΣΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΦΙΛΕ!!!ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΠΕΡΝΟΥΝ 9000 ,8000 ΑΝΤΕ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 7000 ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΗΔΑΜΙΝΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ.ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΕΙ Η ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΕΧΘΕΙ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!!!ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!!!ΜΟΝΟ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΟΡΘΙΟΣ ΚΟΜΑΝΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Και εγω παρακαλω όπως εσείς και οι συνάδελφοι σας ΣΤΑΣΙΑΤΕΤΕ . Απαιτώντας και τη δικαι πληρωμή σας και την επιστροφή σας στης πατρίδα και τον τερματισμό πολυ εξόδων αποστολών που κανένα όφελος δεν προσφέρουν ως προς την ασφάλεια της χώρας μας

maria είπε...

Α ΡΕ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ,ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ!ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΘΑΡΘΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Ανώνυμος είπε...

φιλε μου και εγω ημουν καποτε μονιμος και παραιτηθηκα.το αναφερω απλα γιατι καταλαβαινωτι εννοεις και με ολα αυτα που γινονται και ολη αυτη τη προδοσια βγαινω απτα ρουχα μου.πρεπει οσοι ειναι στις ενοπλεσ δυναμεις να καταλαβετε οτι ολοι οι 300 προδωσαν τη χωρα μας,το συνταγμα,το λαο μας και ειναι επιτακτικη ΑΝΑΓΚΗ να παρει πρωτοβουλιες ο στρατος(οσοι βεβαια δεν ειναι υποχειρια τους)ωστε να τους χωσουν ολους μεσα.ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ να ξυπνησει ωστε να απαλλαγουμε απτους ΠΡΟΔΟΤΕΣ και να επανελθει η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ διοτι αυτη τη στιγμη επικρατει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ.

ΟΛΥΜΠΙΟΣ είπε...

ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΡΕ ΠΑΛΗΚΑΡΕ,ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ,ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ Η ΩΡΑ ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΠΕΓΛΙΤΗ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΕΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΕΘΑ

Ανώνυμος είπε...

Κρίμα ... έχουμε μπλέξει με φίδια ...

Αλλά για να έχουμε καλό ρώτημα ... τί δουλειά έχουμε εμείς με τις ανακατοσούρες που προκαλούν τα κτήνη της Νέας Τάξης του Μανχάταν και λοιπών άλλων περιοχών (βλέπε City )που χρήζουν ισοπέδοσης μαζί με τους κατοίκους τους ???

ΜΑΡΙΟΣ είπε...

ΟΛΟΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ... ΣΤΙΣ ΕΔ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ? ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ