Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Tι σηματοδοτεί η επιστροφή Μεϊμαράκη!


Tι σηματοδοτεί η επιστροφή Μεϊμαράκη!Από τις επιστροφές που γίνανε στο εσωτερικό μέτωπο της Νέας Δημοκρατίας, η πιο ηχηρή με διαφορά ήταν εκείνη του Βαγγέλη Μεϊμαράκη. Μία επιστροφή με ιδιαίτερο βάρος και συμβολισμό , καθώς ουσιαστικά ο «Βαγγέλας» επιστρέφει μετά από 6 χρόνια στο κομματικό μηχανισμό, που ξέρει όσο λίγοι.


Όπως αναφέρει το parapolitika.gr, σε μια στιγμή που η κομματική βάση είναι ανάστατη και η ΝΔ ταρακουνιέται από τους έντονους κραδασμούς του «ναι» στο νέο μνημόνιο, ο πρώτος γραμματέας της κεντρικής επιτροπής της ΝΔ , αναλαμβάνει το νευραλγικό πόστο του τομεάρχη εσωτερικών.

Με λίγα λόγια , είναι ο άνθρωπος που θα έχει και το μαχαίρι και το καρπούζι , στην ανασυγκρότηση του κόμματος εν όψει των εκλογών, αλλά και την απορρόφηση των κραδασμών της …γκρίνιας της κομματικής βάσης, κάτι που ο Μεϊμαράκης ξέρει να το κάνει πολύ καλά, αφού έχει αναλάβει ουκ ολίγες δύσκολες αποστολές στην πολιτική του διαδρομή…

10 σχόλια:

ΟΛΥΜΠΙΟΣ είπε...

ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ ΠΑΝΤΩΣ

Ανώνυμος είπε...

κατοπιν εωρτης χρονια πολλα μας λεει ο σαμαρας,
αυτο που δεν καταλαβε ειναι το ποσο εχασε.
εγω ημουν παντα δεξιος και ΝΔ , τωρα κυνδυνευω να μου παρουν το σπιτι και καθε μερα που περναει αντιμετωπιζω ολο και περισοτερα προβληματα διαβιωσης. η εξαθλιωση μας βαραει την πορτα.
ΔΕν πα να φερεις μειμαρακηδες και βουλγαρακηδες ,και τον παππου ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ να αναστησεις θα σε καταψηφισω.
Μα το θεο οχι ψηφο δεν θα παρεις αντωνη και λοιποι αν δεν δω την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ εξω απο την βουλη δεν θα ησυχασω.
αυτη θα ειναι η εκδικηση η δικη μου και του λαου.

ellanorthodoxos είπε...

ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ..ΜΑΥΡΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ .........Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝΝ ΤΥΧΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΟΧΙ ΜΕ ΚΑΨΙΜΑΟ ΚΑΙ ΚΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ .....ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΟΣΩΝ ΓΕΝΗΘΗΚΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ...ΓΙΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΡΗΤΟ : "ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ"

Ανώνυμος είπε...

ΦΩΤΙΑ-ΤΣΕΚΟΥΡΙ

Ανώνυμος είπε...

αν ερθεις απο δω γραψε μεχρι πια ωρα εισαι μεσα
η πες οταν ειναι να βγεις κρατησε πλεον την δικη μου ανωνυμια

ΟΛΥΜΠΙΟΣ είπε...

ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 2 ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΠΑΡΕΑ,ΜΕΤΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ 6:30 ΣΗΚΩΝΟΜΑΙ

ΟΛΥΜΠΙΟΣ είπε...

ΕΦΥΓΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 2μμ

Ανώνυμος είπε...

αφησα σχολιο στον καμμενο αλλα μαλλον δεν το ειδες
καποια στιγμη εγινε καταληψη στον υπολογιστη εγω ακομη δεν κοιμηθηκα!και ουτε και νυσταζω ειμαι μαθημενος ποτε δεν δουλεψα κατω απο 16 ωρες ειμαι ετοιμος για τον πολεμο με τον αμπελλωνα τι αποσταση εχεις;οταν γραψεις στην πρωτη αναρτηση εγω θα την βρω εσυ κρατα αρχειο εγω ανοιγω καρτελες επανω και ετσι ειναι ευκολο δεν παω πισω μπρος και επισης μην πιανουμε συζητηση σε πολλα σχολια απλα να ξαναπερνας και να γραφεις οπου δεν εχει σχολια μηδεν θα τα βλεπω θα τ'ανοιγω εκει που δεν δινουν σημασια γιατι ετσι ολοι θα ξερουν οπως εγω τωρα επειδη περναω μετα απο σενα και γραφεις παντα με ονομα ολα φαινονται καταλαβες;να φροντιζουμε να μην τα χρησιμοποιουμε πολυ οταν ειναι μεσα σε σσαναρτησεις και σχολια πολλα η το ενα η το αλλο ονομα μπορεις να μου μιλας χωρις να βαζεις ονομαδεν χρειαζεταιπαντα εγω καταλαβαινω

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΠΑ 2 ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΤΟ ΡΙΞΑΜΕ ΣΤΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ.ΤΩΡΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΑ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΙ ΓΙΝΑΜΕ.ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΣΤΟ ΑΜΠΕΛΙ 2.70 ΜΕΤΡΑ ΒΑΖΩ ΜΕΓΑΛΟ ΤΡΑΚΤΕΡ ΜΕΣΑ

Ανώνυμος είπε...

κοιτα θα με βρεις στην πορεια εγραψα τον αριθμο πρωτο και αργα οταν θα βγεις θα δεις προς το τελος τις τελευταιες που θα εχει ο σχολια οπως δες κ τα χθεσινα πηγαινε και απο τον χαρ μην ξαναγυρισεις εδω ζηλευω περασες ομορφα αλλα απο γεωργια και αμπελια δεν ξερω αλλα θα ηθελα πολυ να μαθω ντρεπομαι που το λεω δεν ειμαι του γλυκου νερου αλλα διαφορετικα πραγματα εκει που θα με συναντησεις γραψε ηλικια να ξερω με τη σειρα εχω να κανω