Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Τόσο του άρεσε η καρέκλα που θα πουλούσε και τη μάνα του γι αυτή


Ένας σταθμός διοδίων είναι το «δώρο» του Υπουργού Υποδομών Μ. Βορίδη στον ομιλο Μπόμπολα, μία εβδομάδα μετά τις εκλογές. Στις 14 Μαΐου ο Μ. Βορίδης υπέγραψε Υπουργική Απόφαση για την λειτουργία ενός νέου σταθμού διοδίων στην Καλαμάτα από την κοινοπραξία «Μορέας» στην οποία ο όμιλος μπομπολα έχει στρατηγική συμμετοχή....
Η «Μορέας» πρέπει να ολοκληρώσει το τμήμα Τσακώνα – Καλαμάτα και την.... περιμετρική οδό της Καλαμάτας και μετά θα μπορούσε να τοποθετήσει διόδια. Όμως ο γαλαντόμος με το χρήμα των πολιτών Μ. Βορίδης αποφάσισε ότι πρέπει να στηθεί ο σταθμός τον Ιούλιο, πριν ολοκληρωθεί η περιμετρική. Αποφάσισε δηλαδή ότι ο όμιλος μπομπολα πρέπει να πληρώνεται για ένα έργο που δεν έχει παραδώσει ή να προπληρώνεται το έργο που έχει αναλάβει!!! Εκτιμάται ότι η διέλευση των διοδίων θα είναι 1,30 – 1,40 ευρώ. Να θυμίσουμε ότι το έργο (συνολικά 32,9 χλμ.) έπρεπε να έχει παραδοθεί από τον Ιούλιο του 2011. Αλλά αντί να κινηθούν ρήτρες, το κράτος έδωσε και μπόνους…
 Σίβυλλα

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δε θα μου'κανε εντυπωση αν εβαζε διοδιοα και και μες στον αστικο ιστο ετσι και κυβερνουσε το κομμα του. ΜΑΥΡΟ στον δικομματισμο στις εκλογες!

HUNTER είπε...

α ρε επαναστατη μακαρε πως αλλαζει η εξουσια τον ανθρωπο,κοιτα στον καθρεφτη και αναρωτησου ,εγω ειμαι αυτος που πλακωνομουν στους δρομους με τα σκισμενα τζιν και τα ροπαλα για τις πατριωτικες μου ιδεες;εγω ειμαι αυτος που ειχα την πατριδα πανω απ ολα;περασμενα ξεχασμενα.τωρα εχουμε μεγαλεια,υπουργιλικια καρεκλες μεγαλες γνωριμιες ,εγινες ενα μ αυτους που κατηγορουσες καποτε,αν σου εχει μεινει εστω και λιγη αξιοπρεπεια παραιτησου τωρα και ελα μαζι μας στον αγωνα μας για την πατριδα ,αγωνα που πουλησες πολυ ευκολα για την εξουσια.