Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙΣ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ…


ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ… ΑΛΛΑ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ! Μην πατάς πάνω σε άλλους για να ανέβεις. Θα τους συναντήσεις κατεβαίνοντας… ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙΣ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ… ΕΙΜΑΙ ΩΡΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΩ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΒΛΑΚΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ ΞΑΝΑ Το να έχεις ένα μέρος για να κοιμηθείς λέγεται “ΣΠΙΤΙ”
Το να έχεις κάποιον να νοιάζεσαι και να τον αγαπάς
λέγεται “ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ”…

Το να τα έχεις και τα δύο λέγεται
“ΕΥΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ”….! Περπάτα στο πλάι μου και ας κουτσαίνεις… μπορώ να περπατήσω λίγο πιο αργά…
- Κοίταξέ με και ας έχεις στραβισμό… στα μάτια σου βλέπω τον εαυτό μου.
- Χαμογέλασέ μου και ας είναι τα δόντια σου στραβά… μ’ αρέσει να βλέπω το χαμόγελό σου, να σε βλέπω χαρούμενο.
- Άγγιξέ με και ας είναι τα δάκτυλά σου ατροφικά… το χέρι σου είναι πάντα ζεστό. – Μίλησέ μου και ας ψευδίζεις… τα λόγια σου στάζουν μέλι.
- Κάθισε δίπλα μου και ας είσαι άσχημος… έχω περισσότερη ασχήμια πάνω. O σπουδαιότερος στην ιστορία…
δεν είχε υπηρέτες αλλά Τον αποκαλούσαν Κύριο…
Δεν είχε πτυχία αλλά Τον αποκαλούσαν δάσκαλο…
Δεν ήταν γιατρός αλλά Τον θεωρούσαν θεραπευτή…
Δεν είχε στρατό αλλά ακόμα και οι βασιλείς Τον φοβόντουσαν…
Δεν κέρδισε καμία στρατιωτική μάχη αλλά κατέκτησε τον κόσμο.. Δεν διέπραξε κανένα έγκλημα αλλά παρόλα αυτά
Τον βασάνισαν και Τον σταύρωσαν…
Αυτός ουδέποτε εξάσκησε το επάγγελμα του ιατρού, θεράπευσε περισσότερους απ΄όσους όλοι οι γιατροί.
Αυτός ουδέποτε ίδρυσε σχολείο, όλα όμως τα σχολεία μαζί δεν μπορούν να καυχηθούν ότι έχουν περισσότερους
μαθητές από όσους έχει Αυτός.
Αυτός ουδέποτε συνέγραψε βιβλία και όμως οι βιβλιοθήκες όλου του κόσμου δεν μπορούν να χωρέσουν τα βιβλία που γράφτηκαν γι΄Αυτόν…

έγραψε το πιτσιρικι
πηγη